7. apr. 2010

Så er denne påsken over

Hei igjen.

Det har ikke skjedd så mye denne påsken, 
men noe har vi da vært med på.

Før påske var det trim som vanlig, 
føler meg så glad når jeg har trimmet, 
ikke noe jeg trodde før
jeg begynte. Nå gleder jeg meg til hver gang, 
det er jo veldig positivt. :o).

Skulle jo male i påsken, men ble bedt om å passe
barnebarna. La da dette på hylla. Det ble ikke noe
av passing utenom onsdagen før påske. Egentlig litt
godt også å slippe maling, det går 
jo ikke akkurat fra meg heller. 
Jeg var klar til å ta imot barna,
men moren til Martin
følte seg ikke bra. Da ble flyttingen 
utsatt og jeg hadde fri.

Vi koste oss med naboene torsdag 
og fredag. På lørdag hadde
Mathias 3 års fødselsdag (barnebarnet).
Ble invitert til kl. 16.00. Vi hadde noen
kjempekoselige timer der sammen.

I og med at jeg ikke skulle passe dem fant jeg ut at jeg
trengte å rydde på bodene. Det var herlig å få ryddet og
kastet det som bare lå der til ingen nytte.

Føler at jeg har fått gjort noe nyttig, he he.

Hagemøblene er på plass ute på terrassen så nå venter vi
bare på finværet.

Tirsdag over påske var det trim igjen, gud hvor herlig det var.
I dag har vi vært på Harrytur hadde med oss nabofruen. Vi tok
10 båten fra Sandefjord og var hjemme ca. 16.30. Slitsomt men
det er kjempekoselig.

I morgen er det ukens siste trim, sekken er pakket ferdig.
Reiser ved 11 tiden, hjemme ca 15.30 og da er det helg for meg.

Skal gjøre rent i hele huset, vaske vinduer og gardiner. Skifte på
sengene og vaske alt tøyet og henge det ut på snorene. Det skal bli godt
å legge seg i nyvasket og friskt sengetøy :o).

Har forresten laget min egen nettside. 
Der legger jeg ut salgsvarer og
min datters og mine hånarbeid vi har laget 
det siste året. Titt gjerne inn.

http://www.123hjemmeside.no/Mirra

MIRRA

Ingen kommentarer: