30. apr. 2010

SÅ SKRIVER VI 30 04 2010

Hei igjen.

Denne uken har vært veldig slitsom. 
Har vært på
Friskværn klinikken tre ganger. 
Skulle vært der 4 ganger
men jeg orket faktisk ikke på torsdag.

Blir ganske sliten, alle sier man blir 
så opplagt samt at man
får så mye energi etter at man 
har begynt å trene. Jeg vet
ikke akkurat det,Jeg er dønn 
sliten og trett bestandig
jeg da, men det kommer kanskje 
etter hvert.


Har begynt å ta 8 bussen, det er 
så deilig å komme seg
hjem tidlig. Er hjemme igjen ved 
12-12.30 det passer meg veldig godt.
Denne uken har jeg ikke strikket så 
mye, har vondt
i tomlene mine. Har fått Arthroser, 
det er sannelig ikke
godt. Smertestillende er behjelpende 
men jeg liker ikke
å spise så mye av det.
Bruker nok medisiner fra før av synes jeg.

Nå har vi blitt invitert til noen
venner av oss på hjemme-
laget  pizza.  Kan tenke meg 
at det blir sene kvelden 
før vi er hjemme igjen. Men 
det er godt å ha gode venner
som man kan kose seg med.

Denne uken har jeg laget 
planer for hagen, funnet
ut hvilke blomster jeg skal 
ha både her og der.
Vi har bestemt at vi kjøper 
noen stauder hvert år, greit 
å se hvordan det blir etter hvert. 

Har tenkt å kjøpe meg Vårgyvel 
og en stor Rhodendendo. 
Kanskje det blir en eller to tuer også.
Vi har jo en naturtomt og da
passer det med mange
småtuer her og der.
Nå får jeg vel stelle meg til 
kvelden, ha en god 1. mai
og en flott helg .

Mirra



Ingen kommentarer: