18. mai 2010

18 MAI


God formiddag. 

Ja så er 17 mai feiret for denne gang. Vi ble hjemme for jeg var så uheldig å miste fortannen min. Hutte meg tu hvor jævlig man ser ut uten tenner. Vanskelig å¨forklare men jeg er en annen person føler jeg.


Har fått hastetime i dag kl 17, gleder meg til det :o). Det var veldig trist at vi ikke fikk oppleve barnebarna, men vi har jo hatt de i tre dager.










Er så fornøyd med bunadene jeg strikket i fjor til guttene. 
Må nok lage nye til neste år. Får titte på mønstre, vil ikke
lage like selv om disse er flotte.

I dag skal jeg vaske vinduer, skifte gardiner og tørke over gulvene. Utrolig hvor fort det blir støvete her i huset. Føler alltid at det bare er hos meg  :o).  Har også planer om å sortere garn, har masse nøster liggene både her og der.




Trimme får jeg gjøre i morgen for vil ikke vise meg der i dag, he he.

Ha en flott uke videre.


Forresten glemte å fortelle at Arnfinn og naboen Jarle var i Tønsberg her om dagen.  Jarle ville ikke fortell ha han skulle kjøpe, det fikk jeg se senere sa han.

Sannelig kom han ikke med en saluttkanon. Han fyrte av et skudd, jeg holdt på å falle ned fra sofaen. (De advarte meg ikke på forhånd). Det dundret skikkelig i fjellene, skikkelig ekko effekt, det kan jeg skrive under på :o) ARTIG.
post signature

Ingen kommentarer: