8. mai 2010

Fortsatt lørdag, leser om bloggendringer enda.

Så sitter jeg her fortsatt med mine problemer, men jeg har da kommet litt videre i dag. Er litt stolt av meg selv. Jo jeg må innrømme at jeg har fått litt hjelp med signaturen av Marita da..... Må jo være ærlig :o).

Nå er vi bedt på grillparty hos naboene våre. Det er mange som skal komme, men jeg vet ikke om jeg klarer å være med i dag jeg da. Har lyst til å være litt alene, trenger det kjenner jeg. Har ikke sovet så mye i natt akkurat, så det hadde vært kjempekoselig å få slappet av alene.

Jeg tror ikke Arnfinn vil godta det, får bare håpe :o).

I dag har jeg sløvet rundt, spiste ikke frokost før 15.00, det er fy fy det. Jeg må ikke falle tilbake til gamle synder, så jeg får skjerpe meg.

Vi skal til Sverige på mandag, reiser sammen med et vennepar. Det er godt for Arnfinn å komme seg litt ut. Han slipper å kjøre selv denne gangen. Han er jo ikke tess i benet, vi har automat, venstre ben operert så kjøre kan han.Det blir jo ikke så lett å få strekt på benet når det er han som kjører.

Nå får jeg sette igang med dagens gjøremål, det er jo litt å ta igjen nå når vi hadde besøk i går.
Fortsatt god helg :o)





post signature

Ingen kommentarer: