14. mai 2010

Fredags kveld alene med barnebarna

God kveld!

Nå er jeg helt ferdig :o). Har vært ute med barnebarna i 5 timer i dag. Været har vært fantastisk, så det har vært en helt utrolig dag.
Gikk inn ved 18.00 tiden, matet og badet guttene før vi la
dem.


Trøtte og slappe var de, faktisk spurte de om de kunne få legge seg. Ikke dårlig det nei. Da er det ok å være barnevakt. Det tok litt tid hele 1,5 time før Mathias sovnet, men jeg lå i gjestesenga og passet på så han ikke sto opp igjen. Mikael sovnet på 10 min så han var utrolig sliten :o).
 
Marita og Martin henter jo barna i morgen, da skal jeg gjøre rent og fikse ute til 17 mai.Har forresten fått en ny gutt i familien, født for tidlig han også. Håper det går greit med han også, det blir det 5 prematur barnet i familien vår. Merkelig, men det har kanskje med stress å gjøre.

Det går fremover med mannens kne, nå går han uten krykker. Har litt vondt om han sitter galt og for lenge. Han lærer vel etter hvert regner jeg med. Båten får han ikke sette ut enda, han kan jo ikke reise på fjorden med det benet.

Nå skal jeg se på TV har tatt opp 60  min oppussing i tre uker så har litt å titte på, må benytte sjansen når jeg er alene.

Til de som titter innom, god helg og en fantastisk 17 mai.

post signature

Ingen kommentarer: