18. mai 2010

PUSLERIER




 Hei igjen.

Så er vinduene vasket, rene gardiner hengt opp og støvsugingen er ferdig.

Har nå gått igang med sortering av garn og ting jeg har laget og strikking jeg er halvferdig med. Her kommer et lite bilderas. Hyggelig å se hva jeg har laget egentlig som er glemt :o).
En liten selskapssveske. Den er sydd i silkestoff og foret med hvit silke.

Toalett vesker.


Strikket perlekjede


Strandbag, rommer ekstra mye. Vesken er foret med lerrettstoff.

Sommer topp, strikket :o)


Strikket sjal.

Heklede gardiner til spise rommet.

Så var det arbeidet mitt sist uke :o)



Bleiebukser, klare for vask og impregnering (eller hva det heter) de skal bli vanntette og vi bruker et middel som jeg ikke husker hva heter :o).

Det nærmer seg slutten på Ol genseren samt en monsterbukse, håper jeg blir ferdig før helgen med alt jeg har på bestilling.

Dusj og tannlege neste :o(


post signature


Ingen kommentarer: