15. mai 2010

Lørdag før 17 mai



God morgen alle sammen.




Her er det liv i leier`n allerede. Vi har spist frokost, stelt oss og ser nå på barnetv. I dag regner det så da blir det ikke en tur ut. Det er 10,6 + grader ute så kaldt er det ikke, men surt er det for det blåser litt.
 
Strikket en bleiebukse til nyfødt i går kveld, har nå ferdig 4 stk. Det er ikke så mye jeg har gjort på OL genserer, har hatt så vondt i skuldrene og tomlene. Men strikker ca 5 cm hver dag. Har kommet
opp til mønsteret på den siste armen. Da er det jo bare montering og halsen igjen, blir ferdig i løpet av denne uken regner jeg med.


Skal strikke opp et lager med monsterbukser også, greit med noen  ferdige for salg til høsten. Skal på handletur en dag til uken trenger garn, noen farger er det helt tomt for i kurvene mine. 

Har funnet meg en topp jeg skal strikke til meg selv i løpet av sommeren. Gleder meg til det, trenger noe godt å ha på meg i varmen. Legger ved
kobling så du kan se hvordan den ser ut.


Naboen og jeg skal strikke hver vår.






Nå skal jeg hente dagens avis og kose meg med kaffe og nyhetene.

post signatureGod helg videre :o)



  

 

Ingen kommentarer: