8. mai 2010

Lørdags morgen

Endelig helg.

I går inviterte vi naboene til en hyggekveld
med god mat og drikke.  Vi startet ved 19.00
tiden. Jeg hadde langstekt oksesteken, laget
mine populære gratinerte poteter i Rømme og
en herlig salat. 

De ble overasket over hvor godt det var med
gratinering i rømme. Alle våre tidligere venner
har fått smakt det, og de har samme oppfatning.

Alt ble vellykket og vi koste oss til langt på natt.
Jeg var vel i seng ved 4.oo tiden tror jeg. Godt at
jeg ikke nyder alkohol for da hadde jeg nok ikke
vært oppe så tidlig. Sto opp kl. 7.oo, lagde kaffe, leste
de siste nyhetene og koser meg nå med pc`n.

Forsøker å lage bakgrunnen som jeg ønsker, har
forsøkt i to dager nå, men ikke noe godt resultat 
enn så lenge. Jeg er en skikkelig stabukk og
har tålmodighet i lange baner når det gjelder
slike ting.  Regner med at det blir slik jeg ønsker
å ha den med tid og stunder.

Har forresten fått bestilling på tre monsterbukser,
men jeg har ikke fått ferdig noe den siste tiden. Sliter
med tomlene, det er så vondt å strikke. Men skal forsøke
litt i dag, må bli ferdig med bestillingen jeg holder på
med først.

Har hatt besøk to ganger denne uken av Marita m/fam.
Storkoser meg når de er her, kan vel nesten si jeg har
dilla :o). Guttene er så fornøyde når vi koser, kiler og
tuller med dem. Bare det å skifte bleier har de dilla på.
De forter seg å ta av sokkene for at de skal bli kilt under
føttene, herlig.

Var innom Plantasjen på tirsdag, utrolig mange flotte
utepotter som finnes i dag. Har sett meg ut to som jeg 
skal kjøpe etter 17 mai. Gleder meg allerede til å få
de på plass med herlige blomster oppi :o). Har ikke
kjøpt planter enda, er redd for frost så det får vente
en stund til før jeg gjør innkjøpene mine.

Min kjære har fortsatt veldig vondt i benet etter operasjonen
på onsdag, håper det er mye bedre i dag når han etter
hvert står opp.

Nå skal jeg fortsette med utforsking av maler, ha en
fortsatt herlig helg. (Været er supert her, blåser veldig,
men sola skinner, håper det løyer etter hvert).

ÅRETS FØRSTE JORDBÆR





Ingen kommentarer: