5. mai 2010

ONSDAG MED ET FANTASTISK VÆR

Hei igjen.

Så har endelig mannen blitt operert
og er vel hjemme. Hadde time kl. 10 på
dagkirurgen, og var hjemme igjen ved
2 tiden, ikke værst.

Ligger nå i senga og sover ut bedøvelsen.
Blir jo trett etter narkose.

Marita kjørte han begge veier, er utrolig
glad for det. Hun har hatt bilen vår i en
uke for hennes bil stoppet i Strømstad på
vei til München.

I dag har jeg hatt besøk av alarmselskapet
for vi trengte nye batterier, godt å få skiftet
før ferien.

Har vasket hele huset, nå er det bare badet
og toalettene igjen. Kjempebra å få gjort alt
inne før jeg begynner i hagen. I går snødde
det jo skal si jeg er glad for at jeg ikke har
plantet nye stauder enda.

Kjøpte meg 10 stemor i går etter trimmen, skal
sette de ut snart. Det er litt ok med litt farger
før staudene våre kommer opp. Hortensiaene
våre kommer med masse skudd, spent 
på den hvite. De skifter jo farge etter jorden så
gleder meg til det. Kanskje den blir værende hvit.


Har endelig klart å endre bloggen min til tre rader
stolt av meg selv nå gitt. Klart det helt alene med
hjelp av internettsøket jeg gjorde. Ikke greit når
alt står på engelsk he he. Men jeg fant da frem til
en norsk verson :o).


Ble ganske fornøyd, nå vet jeg hvordan det gjøres'
så da er det enkelt å endre nå og da.


Nå skal jeg ut å plante stemorsblomstene mine før
det blit TV og hotel Cæsar og fotballkampen til 
Strømsgodset, tvi tvi.


I morgen blir det kanskje trim igjen, får se ann 
hvordan mannen har det. Han skulle ikke være alene
det første døgnet.

Her er Hortensiaen jeg plantet ut i fjor :o)


 

Ingen kommentarer: