22. mai 2010

PINSE

Hei igjen. 

Så har vi alt kommet til pinse, og for et vær vi begynner med. Er så utrolig glad for at solen skinner og varmen har kommet. 

Det var virkelig på tide !!!

Nå skal jeg rydde storstuen, har planer om å male der i pinsen. Har ikke prioritert det, for vi oppholder oss minst der. Men nå er jeg lei av fargevalget til tidligere eier, gleder meg til å sette igang. Har hatt malingen i en god stund allerede så ja det er på tide.



Slik ser det ut i dag: Da kommer det formodentlig snart et nytt bilde :o).
 
God pinse alle sammen
nå er vi bedt inn til naboene Jorunn og Jarle. Det er så kjempekoselig å ha nye naboer som man kan kose seg skikkelig sammen med.
 
 
Ps. Lørdags formiddag, det ble blomsterbed og fjerning av løvetann på meg i dag gitt, får ta oppussingen i morgen.
 
Hele hagen er full av store gule blomster, så nå er det på tide å fjerne de før de sprer masse frø. 
Har laget meg en stor kopp kaffe for trenger en liten hvilepause i solen. Varmt og godt er det sannelig, godt å ha fri :o).
post signature

Ingen kommentarer: