9. mai 2010

Søndag

Hei igjen.

Solen skinner og det virker som det skal bli
en flott dag.

Etter en lang fredagsnatt tok jeg det rolig
i går. Det var så godt å bare slenge benene
i sofaen og bare slappe av. Benene mine er så
håvene, måtte ta to tabl. for det i
går. Klarer nesten ikke trå ned.

Hadde masse vann i kroppen
så får nok ta i dag også
ser jeg. Det tar noen dager
før det er normalisert igjen.

Det går bedre med mannens
kne heldig vis, må fortsatt 
ta smertestillende, men ikke så ofte lenger.

I morgen blir det en tur til Sverige,
samtidig skal jeg innom Drøbak skal
til graven for må pynte litt der. Kjøper en 
pakke med stemorsblomster som
vi senere kan ha som kantblomster.
Tar ikke sjansen å plante blomstene som
vi skal ha der i år før det er sikkert
med frostfrie netter.

Nå er det på tide med litt lunch, i
dag er det omelett som
står på menyen min. Skal jo ikke
spise brød, det får bli en 
god salat ved siden av.

Nå ringer det på døren, regner med at det er
naboen som kommer for å hjelpe
meg med montering av
ringeklokke varsleren. Det skal bli
godt for vi hører ikke
ringeklokken når vi er i hagen.
Dette blir bra, en 
blinkende isbjørn med signal :o).

Ha en flott dag videre.

post signature

Ingen kommentarer: