20. mai 2010

TORSDAG OG HERLIG VARME

Hei igjen.



Flere vesker  og en lue jeg har laget i det siste :o)

                                                                                                                                                                                                               
Heklet bomull skulderveske med knapp og klaff.
 


Strikket lue i angoragarn, pyntet med heklet sommerfugl.
 

Stor strandbag




Silke selskapsveske og handlebag heklet i bomull.




 Heklet strandveske i bomull til å henge over skulderen.


I dag er jeg fortsatt i rydde hjørnet. Nå har jeg endret litt i tv stuen, flyttet høytalere, pc, skriver og platespilleren. Nå er alt koblet korrekt så nå ser jeg på tv og hører alt gjennom 5 høytalere. Skal nå forsøke meg på mine gamle LP plater, har funnet fren Uriah Heep, gleder meg.

Ellers så er det ikke særlig nytt her. Fant jo mange restegarnnøster i går, så nå får jeg fortsette med sengeteppet jeg skal ha på gjestesengen.  Det blir nok ikke stilfult for har jo ikke så mye likt garn, men skal nåk få satt de sammen på et sett. Se hvor mange jeg har laget så langt.

Det er så godt å bruke opp alt restegarn, har to bæreposer. Kunne jo selvfølgelig benyttet de til tøfler, men er redd for å gå tom så det ikke blir to like . :o)

Nå kom mannen inn så da er det middag som står for tur her i huset.

Ha en trivelig kveld.

post signature 




Ingen kommentarer: