13. jun. 2010

ATTER EN HELG OVER

Hvor er denne helgen blitt av!

Har gjort masse her hjemme, men dagene går så altfor fort synes jeg. Det har regnet mye denne helgen, men da får man jo gjort masse inne som skulle vært gjort for lenge siden Flowers.
Ladybug
I dag har vi jekket opp dukkehuse (boden) den var veldig skjev. Fjernet masse fra verandaen og laget hyller til blomsterpottene mine. Kjempesmart Ladybug,

Plantene har blitt så store at jeg måtte flytte noen til en annen plass. Kjempefint ble det, fylte samtidig på en 50l sekk med jord til den store Hortensiaen. Nå begynner det å bli slik jeg vil ha det der.

Marita og guttene kom en tur, herlig. Det er så koselig at de plutselig finner ut at de vil komme en liten tur. Guttene er jo så herlige, der går det i 100 hele tiden. Mikael liker singelen, han graver og graver mens Mathias helst vil være inne og sjekke alt mulig.

I morgen skal vi til A-hus på Lørenskog. Arnfinn får da beskjed om når han kan forvente seg operasjon. Skal bli godt å slippe noen smerter, kanskje han er heldig og slipper alle. Håper det, han har hatt smerter lenge nok nå synes jeg.

Skal på trimmen ti-on-to denne uken, gleder meg. Har hatt halsbetennelse så har ikke fått trimmet denne uken. Men kommer sterkere tilbake til uken, kanskje jeg tar fredag også.

Nå får jeg gjøre klar klærne til i morgen.

Ha en fantastisk kommende uke.
 

Ingen kommentarer: