6. jun. 2010

Barnebarnet avlevert



Så har Mathias blitt hentet av Ellen og Else. Her er det SÅ trist og stille. Merkelig hvor tomt det blir når barna returnerer hjem igjen. Jeg er megasliten, men det er jo så koselig å kunne hjelpe.


Nå skal jeg ut i hagen å luke litt, men skal ta det med ro. Trenger en hvilepause nå tror jeg. Arnfinn skal ta en kaffe med Jarle og Jorunn. Nå er tre vaskemaskiner ferdig hengt på tørkestativene og snart tørre. Nå har jeg bare en maskin igjen med sokkene våre, godt å være ajour igjen.


Nå skal jeg sette meg ned med bena oppi sofaen og fortsette med strikketøyene mine. Har lyst å bli ferdig med alt nå, skal jo strikke toppen til meg selv også. Har forresten også funnet flotte muse votter som passer supert til tøflene jeg strikker. Kanskje jeg skal komponere skjerf og lue så det blir ett fullt sett :o),


I morgen skal jeg fjerne 5 store røtter etter noen av trærne vi har sagd ned på inngangssiden. Tror det var 11 store trær og busker der. Nå er det bare en busk igjen, men den går nok i morgen den også. Når resten av røttene er borte er det klart for subuss og singel på den nye parkeringsplassen vi skal ha øverst på tomten. Det er så greit å kunne ha varehengeren og ha plass til en bil der. Det er jo ofte MMMM kommer, da er det greit å kunne parkere på tomten for å slippe å bære alt de har med seg så langt.


Nederst ved den gule tulipanen og opp til hekken, plassen vil da kunne brukes til parkeringsplass. Tror det vil bli fint, har laget et skille så langt med stener inntil det nye blomsterbedet.




Håper alle får en flott kommende uke.
post signature

Ingen kommentarer: