25. jun. 2010

Blomstene mine har begynt å blomstre

Sannelig har ikke Hortensiaen begynt å blomstre. Den har så mange knupper , tror ikke den har vært så stor og flott som i år. Gleder meg skikkelig til den er i full blomst.


Se bare her på en av blomstene som er i ferd med å bli helt utsprunget :)


 Knupp på knupp, i år skal jeg telle alle.
 Klematisen jeg kjøpte begynner også snart å blomstre, litt tynn i stilkene enda, men den kommer seg skikkelig til neste år regner jeg med.
 Syrin Hortensiaen er også i blomst, skjønn plante :o)
 Den siste heter Solanum, den har kommet seg skikkelig. Vakker den også.
 Ellers i dag har vi vært to turer på fyllingen med to stappfulle lass søppel. Det er så deilig å bli kvitt slik man ikke får brukt. Det var alt fra dører til klær, så ja det var deilig.

Etter at vi hadde vært der bar det til Drammen med hengeren. Marita og Martin skal fylle på bark i skråningen sin, godt vi har en henger som blir brukt mye. Tror faktisk det er en av de mest fornuftige kjøp vi har gjort :o).

I kveld er vi bedt på grilling, regner med at det blir sene natten før vi gir oss. Jeg har således pakket strikkebaggen min, regner med at jeg blir ferdig med monsterbuksen jeg driver med og får begynt på en ny.

Har forresten fått ytterligere bestilling på 4 til, kjempeflott. Skal spare pengene så får vi se hva de skal brukes til etter hvert. Planleggingen er i gang, men av erfaring sier jeg det ikke til noen for da går det i vasken......

Nå får jeg gjøre meg i stand til grillingen. Har vel egentlig mest lyst til å være hjemme kjenner jeg. Men man må ofre seg iblandt også, ikke bare tenke på seg selv :o).

Ha en kjempeflott helg, her har det begynt å blåse så det er vel ikke lenge før det begynner å regne også. Det gjør egentlig ikke noe for dit vi skal er det tak over terrassen. (nybygd, ferdig i dag).

BBQ
Nå har de plassert grillen under tak gitt



Ingen kommentarer: