14. jun. 2010

BLOMSTER


Er så glad ........ for at jeg ikke har kjøpt blomster enda. Ser nå at jeg ikke må ha blomstene i det nye blomsterbedet så nærme de gedigene plantene mine i inngangspartiet.  Se bare her
Gardening
BEGYNNELSEN
25.05.10
 
01.06.10
 

                      14.06.10.

I

Husket faktisk ikke at den ble så stor. Den er jo ikke ferdigvokst enda!. Jeg må nok flytte flere blomster nå ligger to under bladene ser jeg. Har også begynt å fjerne blomstene rundt Hortensiaen. Den er jo så stor den også, det holder med bare den og noen kanteplanter. Jeg plantet dette i går, nå begynner jeg som smått å bli fornøyd med denne kroken.

Nå vasker jeg trimtøyet for skal trimme tre ganger denne uken, gleder meg skikkelig til å komme igang igjen. En uke borte merker jeg godt, trenger nok kanskje en trimdag til i uken. Jorunn og jeg skal begynne å gå turer igjen. Det får vi ta på mandagene. Har funnet frem stavene så jeg står klar til mandagen.

Nå skal jeg henge opp tøyet så må jeg ta meg en skikkelig god kopp kaffe. Arnfinn er hos Jarle, de lager ny veranda.(Arnfinn bare ser på) Den gamle var over 30 år, så ja det var på tide å få ned det råtne makkverket. Har ikke sett på maken hvordan enkelte kan få det til med plank, hammer og spiker.
 
Ha en fortsatt flott kveld.


Ingen kommentarer: