11. jun. 2010

ENDELIG FREDAG

Enda ett prosjekt unnagjort. I dag har jeg ryddet i vedboden. Vi har bestilt 4000 l ved. Fikk i vinter 3000 l kliss klass ved av en bonde fra Kongsberg. Kastet alt bare inn i boden, orket sannelig ikke stable det da. Kald og våt ved var ikke noe særlig å arbeide 


med. Så i dag har jeg stablet alt, ristet to store presenninger som veden lå på. Det ble en halv søplesekk med søppel etter veden. Nå er alt nyfeid og ryddig der inne, slipper gjøre det i sommervarmen. 


Nå skal jeg for en gang skyld ta meg en øl, synes jeg fortjener det :o). Arnfinn lurer på hva det går av meg om dagen i og med at jeg har så mye energi. Jeg tok en titt rundt i huset, rundt eiendommen og inni bodene en dag. Fant ut at jeg egentlig var blitt en stor rotekopp. Alltid har jeg vært strukturert, flink til å vite hvor alt var. De seneste årene har jeg ikke oversikt overhode, det er noe jeg har tenkt over ganske lenge.


Det er veldig ok å ta en gransking av seg selv iblandt, jeg gjør det noen ganger, noe for seg har det faktisk.


Jeg sier bare skål og god helg......
Slurp


Ingen kommentarer: