10. jun. 2010

USAHei igjen. Nå er det snart fotball som står i fokus, glad Arnfinn ikke er SÅ fokusert på det. Men noen kamper må man akseptere.
I går var jeg skikkelig flink, stolt av meg selv. Til tross for at benene mine er skikkelig oppsvellet av veske fikk jeg ryddet og fikset i boden i yttergangen. Det ble masse jeg fikk kastet. Har litt vanskelig for å kvitte meg med ting, men nå er jeg skikkelig igang.

Det ble to søplesekker, to store pappesker med papir, støvletter, gammelt spisebestikk, ovner etc etc. Nå er det strukturert og skikkelig oversiktlig der inne.

Ett rom ferdig!
Ett rom ferdig!
Satte meg ned her om dagen for å finne ut hva som bør gjøres her i huset. Listen ble skikkelig lang. Lagde en side til hvert av rommene, uteområde og selve huset utvendig. Det var skikkelig smart for nå kan jeg prioritere hva jeg bør gjøre.

Nå skal jeg sette meg ned for å planlegge dagen i dag. Kan ikke ta store jobben pga hevelsen i armer og ben, men noe lett er det sannelig også notert. 

Naboen fortalte at hans fetter har gjøremålsglass. Det var sannelig smart. Kona lager lapper over gjøremålene hans. Går det for lang tid mellom hver oppgave han gjør ferdig tar hun frem avisen for å finne en polakk til arbeidene. He he da trekker han ganske raskt en lapp (Mannen der i huset virker ganske så giddalaus) 
Fishing Can 

Nå får jeg begynne, nærmer oss med raske skritt helgen igjen. Hvor blir egentlig dagene av?

Ha en fantastisk dag videre. Light Bulb





Ingen kommentarer: