28. jun. 2010

Helgen igjen over.

Så sier vi mandag igjen. Overskyet er det, men får gjort litt inne det trengs.

Denne helgen har jeg slappet skikkelig av. Det er sannelig på tide, kroppen sier heldigvis ifra når det er nok. 

Vi hadde kranselag hos naboen på lørdags kveld/natt. Vi monterte vårt lille elektriske juletre på taket, sprøtt :o) De fikk besøk av en gammel mann som spilte gitar for oss og sang gamle viser. Kjempekoselig. 


Jeg satt selvfølgelig med strikketøyet i fanget. I og med at jeg har slappet av i hele helgen har jeg strikket ferdig to monsterbukser og er godt igang med den tredje.



På søndag fikk vi overaskende besøk av Marita med barna. Vi koste oss ute i solen, guttene fikk kjøre motorsykkel hos Jorunn og Jarle og det var skikkelig stas. Avslutningen på middagen var hver sin is fra isbilen :o)



Herlige gutter, det er sikkert. Når de hadde reist hjem lagde jeg ferdig poser til monsterbukser. Jeg setter sammen fargene og legger nøstene ferdig i poser. Det er så greit å ha de ferdige klare til å strikkes. Det ble faktisk 12 varianter. Legger de ferdige buksene etter hvert ut på min nettside for salg. :o).


Senere i dag skal jeg samle sammen noen kongler. Marita skal lage dekorasjoner, gleder meg til ferdig resultat. Kanskje det vanker en til oss også :o)

Ha en fantastisk dag videre.




           MIRRA


Ingen kommentarer: