19. jun. 2010

Lørdags eftermiddag



Nå har vi vært på butikken, kjøpt lotto og lyntotto til mannen. Har besøk av min barndomsvenninde Astrid. Vi strikker, skravler og renser pcene våre. Ute er der både regnbyger og haggelbyger, så hagen får vente :o).

Det passet utrolig godt å få besøk denne helgen. Får ikke dårlig samvittighet for alt jeg skulle gjort, en ting som er sikkert er at det ikke går fra meg. he he.

Til uken blir det sikkert god til å fikse videre, bare været blir bedre. Vi skal ta oss en tur til Sverige, legge ut båten, og jeg skal trimme tre ganger denne uken.

Her er Astrid og jeg på tur til Oslo, dette var i 1979, bildet er tatt på gamle Østbanen stasjon i en fotoboks :o). Artig å ha tatt vare på de gamle bildene våre.


Nå får jeg nok se på bryllupet i Sverige, nydelig og en flott opplevelse å ta med seg. 

God helg videre.



Ingen kommentarer: