12. jun. 2010

LØRDAGS FORMIDDAG


Står på kjøkkenet titter ut av vinduet. Har blikket rettet mot de nye blomsterbeddene mine. Helt utrolig, i løpet av de to siste dagene med regn har det igjen fylt seg med vanngress. Det er et helt teppe av dette ugresset. Har tidligere renset opp to ganger, nå må jeg igjen fjerne det. Lurer på hvor det kommer fra egentlig......


I år må det være MYGGÅR, har allerede fått 20 stikk. Det klør og klør, tar allergitab. litt mindre hevelse, men fjerner ikke kløingen :(.


I og med at det er lørdag i dag skal jeg pusle her inne. Trenger å stryke litt, det er en stor bunke som ligger klar. Godt å få det inn i skapene igjen. Arnfinn skal hente hengeren for nå er det endel søppel som skal på fyllingen.


Sitter med oppgaveboken min, lurer på om jeg skal ta fatt på en oppgave til i løpet av dagen. Stryking og rengjøring tar vel 2-3 timer så jeg har jo litt tid til overs. Kanskje jeg skal begynne under huset, jo jeg gjør nok det. Regner gjør det, men jeg har jo tak over hode der nede i krypkjelleren.

Har litt isolasjon igjen etter isoleringen av hobbyrommet, kanskje jeg isolerer litt under huset samtidig jeg er der nede. Hadde vært smart så blir jeg kvitt de 4 rullene som ligger i uteboden.

Nå er det vel på tide med litt lunch, i dag skal vi ha egg og bacon med en god salat til....


God lørdag videre :)







Ingen kommentarer: