6. jun. 2010

LØRDAGS KVELD SOM BARNEPASSER

Så er barnebarnet stelt og tatt vare på i dag også:o), Vi har vært ute i stort sett i hele dag, tror vi gikk inn ved 19.30 tiden. Mathias har kost seg sammen med nabogutten som blir 4 i oktober. Ken Robin som han heter hadde samme motorsykkel som Mathias låner så det var skikkelig stas med de guttene.


Nå sitter jeg med b:ildene som er tatt i dag. Ser jeg har hatt det travelt. Mathias har vært modell for meg så har vel tatt "noen" av han ja :o). Det som er sikkert er at han storkoser seg, men det gjør vi også.


Bestemte meg for å ikke gjøre noe i dag, det har jeg holdt. Det er sannelig ikke til å tro, men jeg har sittet sammen med noen av naboene på lekeplassen, noe som har vært utrolig koselig. Ungene fikk is fra isbilen, pølser, Pepsi MAX og ostepop.

Jeg har selvfølgelig tatt bilder av blomstene mine igjen, de har vokst så utrolig fort de siste dagene, se hvor vakre de har blitt.

l
Kl. 23.oo
Arnfinn er hos naboene de griller. Jeg fikk servert et herlig måltid med grillmat, de synes det var så synd på meg at jeg satt her alene. Kjempekoselig at de tenker på meg, føler meg nesten flau over all oppmerksomheten jeg får. Vi er så heldig som har fått disse menneskene inn i livet vårt, det er nesten ikke til å tro hvor flotte begge to er. Arnfinn og jeg har blitt utrolig glad i dem på det ene året vi har vært kjent nå.
Jeg har aldri opplevd maken.

Har glemt å fortelle at vi på torsdag fikk 4 herlige orkideer av Marita og Martin, alle ulike. Det ble så utrolig koselig på kjøkkenet, jeg har det for varmt i stuene for å ha de der nå. Men man trenger jo blomster på kjøkkenbenken også, flytter de heller til stuen når varmen avtar i høst.

Nå ringer det på døra, jeg får besøk.
Ha en god helg videre.



post signature

Ingen kommentarer: