17. jun. 2010

Rydding i beddene

Så har jeg endelig fått fjernet alt fra det overgrodde blomsterbedet. Fikk gjort det før jeg falt i går. Det var sannelig en stor jobb, hadde ikke trodd at det var så mange røtter, men det ble faktisk en hel trillebår full. Her kommer bilder av utviklingen fra i fjor.



I dag har jeg bare fikset gjerdet, har så vondt i kroppen. Deilig å slappe av litt også iblandt.


Fikk ikke satt ut .båten i dag, det har jo blåst skikkelig. Værmeldingen meldte styrke 7, men her har det ihvertfall vært over 12. Det blåste så mye at vi ikke kunne ha parasollen oppe.


Her ser du hvordan plantene bare blir større og større. Mest imponert er jeg over min kjempe Hortensia, den er så nydelig i blomst :) (en blomst sprunget ut i dag)

Til uken om det blir bra vær må jeg begynne å male huset igjen. Det er tre år siden nå, kunne kanskje ventet i ett år til, men tror det har godt av et strøk til nå. Dette er huset fra sjøsiden.


 I morgen er det igjen fredag, herlig.

Butterfly watching

 




Ingen kommentarer: