7. jun. 2010

Stubber med masse røtter

Hei igjen.

I dag har vi vært skikkelig aktive Arnfinn og jeg. Først var det rengjøring av hus og rydding. Frokost egg og bacon med nytraktet kaffe, det smakte fortreffelig. Reiste så på butikken før kl 10, kom hjem og ble bedt på kaffe hos Jorunn og Jarle. De var barnevakt så jeg lekte litt med barnebarnet deres før jeg gikk inn for å mate Tarzan.


Fant så ut at jeg skulle begynne med å fjerne de tre røttene som er igjen på den nye parkeringsplassen vår. Fy for et slit! Behøver ikke akkurat trimme i dag på FK nei :o). Nå er to oppe snart, vet faktisk ikke om jeg orker den siste i dag.
Det var litt av en jobb å sage over alle røttene, men jeg fikk den da opp helt alene :o).
 
Nå er det på tide å fortsette, sendte Arnfinn ut en tur. Han skal til Drammen for å kose seg litt alene. Det er jo noe alle og enhver trenger. I morgen skal vi til Strømstad en tur reiser via Sandefjord, Jorunn og Jarle skal være med oss.

Her kommer   dagens blomster kullasj.
Fikk forresten 4 herlige orkideer av MMMM til vår bryllupsdag :o)




 Ha en fortsatt fortreffelig mandag :o).
 

Ingen kommentarer: