11. jun. 2010

Utebod

Så har jeg fått fikset uteboden.Nå er alt organisert i hyllene, Arnfinn ble rimelig overrasket over hvor oversiktlig det ble. (Og ryddig).

Nå skal jeg titte litt til i boken for å finne neste oppgave. Har en tro på at det blir rydding under huset. Det trengs også, det står ting der fra tidligere eiere. Skal forsøke å lage en plass til alle blomsterpottene og sommerpynten der nede. Det er greit å ha alt samlet på ett sted, ferdig rengjort til neste sommer.

Etter ryddingen har vi sittet oppe hos Jorunn og Jarle, drukket kaffe og kost oss. Måtte trekke inn for oppe hos dem var det masse mygg som elsket meg....

Nå får jeg vel avslutte så jeg har energi til i morgen, det er også litt av en jobb jeg har forran meg. Gleder meg til jeg er ferdig :o), og litt spent på hva som finnes der. Må jeg kaste alt eller kan noe brukes. Skal lage meg to blomsterkasser, kanskje jeg finer noen lister om kan benyttes, og kanskje noe jeg kan lage bunn av. Spennende.

Jeg må lage meg positive tanker for å gjøre jobben spennende, da går det så mye lettere. Sist jeg var under huset fant jeg vintønnen vi har i stuen.

Nå er klokken godt over midnatt så på tide å legge seg.


Virgo GOD NATT.



Ingen kommentarer: