30. jun. 2010

Våkn opp med et smil og jag etter livet ... Lev det, nyt det, smak det, lukt det, føl det.

I dag er jeg støl etter trimmen i går, men det går heldigvis fort over. Trimmer denne uken også torsdag og fredag. Det er så deilig å komme igang igjen.
.
I går strikket jeg ferdig det ene benet på den sorte og grønne monsterbuksen. Det er nok varmen og trimmen som gjørde meg surrete for klarte å dele buksen for ben slik at munnen kom på hoften. Må si jeg var overrasket over missen.


Ellers så er det ikke så mye som skjer her, vi har omgangssyke hele familien. Det er noe som går i barnehagen til Mathias og Mikael.

Arnfinn fikk en tomatplante av Marita og Martin sist uke, den er nå plantet i en stor potte ute. Håper det kommer mange tomater som vi kan kose oss med. Det er ikke noe som er bedre enn selvproduserte grønnsaker. 

Jeg fikk sannelig også fem herlige avleggere av naboen vår Eli. Det er så ok å gi bort å få avleggere. Jeg håper de vokser og blir like store som hennes, de er enorme.

Se bare her hvor stor og fin den ene av avleggerne er. :o)
 Klematisen min som jeg trodde var rød har begynt å blomstre den også, men den var rosa...... Flott blir den etter hvert regner jeg med. Det er jo litt ok med forskjellige farger på plantene også.


Nå får jeg fortsette med husvasken, mannen er hos legen så må benytte meg av tiden jeg har alene. Nå lukter det grønnsåpe og nyvasket sengetøy som har tørket ute på soverommene. Gleder meg til å legge meg i kveld.


Han en flott uke videre.




Ingen kommentarer: