22. jul. 2010

BARNA HAR NÅ RETURNERT TIL MAMMA OG PAPPA

Så er barna hentet, det blir sannelig trist og stille etter at de drar gitt. Vi har kost oss veldig disse dagene. Det har de andre som har vært på tysklandstur også, godt for dem å være litt barnefrie iblandt tror jeg, for guttene er meget aktive.


Har nå ryddet, byttet på senger så nå er det bare for dem å komme igjen.







Nå skal vi sette oss i stuen forran tv, godt å slappe litt av. Må nok innrømme at jeg blir sliten, men hva gjør vel det. Vil ikke miste disse anledningene, jeg får heller hvile når de har dratt igjen.


Ny monsterbukse er på gang, har akkurat begynt. Regner med at jeg får strikket ned til benene i kveld. Fikk forresten også melding på sms at pakken med garn er ankommet Svelvik. Reiser nok ned dit i morgen for å hente den. Husker ikke alle fargene jeg bestilte, men det er sikkert masse artige bukser jeg kan strikke.


Marita har akkurat kjøpt seg et mønster til gensere til guttene, den var lekker. Ugler på hals og skuldre, gleder meg til hun blir ferdig.

I morgen starter helgen igjen, kanskje det blir fjorden på oss. Vi har jo ikke fått brukt båten i år. Håper det ikke blåser, i morgen mendte de 3, så vi håper i det lengste.


Takk for at du tittet innom og god helg :o)






Ingen kommentarer: