18. jul. 2010

Buksen solgt før den ble ferdig :-)

Sannelig ble ikke buksen solgt mens jeg lagde den. Det er så utrolig inspirerende å lage noe som andre brenner for. Nå er den ferdig strikket og klar for brodering :o).
 Har fått ytterligere bestilling på 4 stk. så her er det bare å strikke. Hadde store planer for stort lager før vi annonserer, men det ser ut som om buksene går før jeg får fylt opp lageret. Men sålenge buksene blir solgt spiller det jo ingen rolle :o) de skal jo ha nye eiere uansett.

Jeg har tatt frem en av de ferdige sorterte posene mine så er allerede i gang med en ny.  Pakken med garn er under veis ser jeg har den vel her på tirsdag.

Denne uken er allerede ferdig planlagt. Mandag og fredag trim, tirsdag, onsdag og torsdag pass av barnebarn. For en herlig uke jeg har å se frem til. Kanskje det også blir en tur til søta bror i løpet av helgen, vi får se.

I går koste vi oss på terrassen, det var jo så herlig vær. Lagde grønnsaker og dipp, det smakte herlig med en øl til.....

Fikk forresten en flott blomsterbukett  i går :o)



Nå får jeg vel komme igang med morgenstellet for kanskje det blir båtur på oss.

Ha en fantastisk god søndag videre Surfer 2

Se hva jeg fikk besøk av før fikk avsluttet. Hakkespett, kroppen var grønn og hode rødt. Koselig med besøk :o) Grønnspett er vel slaget.

Ingen kommentarer: