16. jul. 2010

BUSKAS

I dag har være vært passende til å begynne med hagen bak huset. Første skritt var å fotografere plassen som skulle pyntes på. Det er så artig å ha bilder før og etter. 

Nå har solen kommet så jeg måtte ta meg en pause, klarer ikke jobbe i solen lenger.  Det er så tungt å fjerne røtter, må ta litt og litt av gangen. Begynte med å sage vekk grenene på buskene, fjernet de fra tomten så var det å feiet fjellet. 

Her kommer noen bilder av resultatet så langt. :)
 
Tror nok dette blir bra etter hvert. I morgen er det vanningsdag for oss, da skal vi spyle og skrubbe fjellet :). Det er endel ugress som skal fjernes, kanskje jeg har guts til det i kveld når solen blir borte. Røttene får vente til i morgen, kanskje det er overskyet på formiddagen som i dag.

Det går ikke så fort om dagen med strikkingen min, har jo så masse å gjøre både inne og ute. Utearealet tar det meste av tiden det er helt sikkert.

Tirsdag, onsdag og torsdag skal vi igjen ha guttene, det skal bli stas. Håper været blir kjempefint så vi får vært mye ute. Setter så utrolig pris på at vi får passe dem. Det er jo så viktig at man får oppleve besteforeldrene sine når man har det. Husker så mye positivt fra den tiden jeg var hos mine :-). Her har jeg funnet et gammelt bilde av mor og far som koser seg i Ås.

Sannelig er det jo snart helg, ønsker alle som titter innom  
en riktig god helg ;-)

MIRRA


Ingen kommentarer: