25. jul. 2010

Enda en søndag med dårlig vær

Denne helgen har som vanlig vært veldig koselig. På fredag kom naboene på besøk, de fikk besøk av søster og svoger som også kom ned til oss. Vi koste oss i hagen til godt over kl. 24. Det ble jo så kaldt at vi trakk oss inn. Var alene igjen ved 3 tiden, da var jg skikkelig trett. 

La meg til å sove, våknet med smerter i magen og selvfølgelig fikk jeg omgangssyke, det er kun en uke siden sist. Var ikke bra før i dag tidlig., endelig sier nå jeg da, for det er ikke godt :o).

Marita m/fam. kom i går formiddag. Det var jo helt fantastisk vær, Martin reiste ned til Krok for å fiske. Mathias og Mikael badet i hver sin balje og Marita solte seg. Det var kjempe koselig, glad de kommer på overraskelses besøk iblandt :o)

 Når det gjelder strikking er jeg snart ferdig med buksen jeg begynte på, ja det var vel fredag. Det blir en skikkelig guttebukse denne gangen. Vet ikke hvilket motiv jeg skal ha i stompen enda, men Marita finner vel ut noe regner jeg med. 



Hun har forresten satt inn en annonse på Finn.no og på 
http://epla.no/shops/strikktilsmatten/. Her legger vi ut ferdig arbeid etter hvert som vi har noe for salg. Smart!

Nå har jeg satt igang med middagen. I dag blir det oksestek, rømmegratinerte poteter med en god salat til. Gleder meg allerede. Vi har bestemt at vi skal lage oss en god gammeldags Fersk suppe med sursøt saus(i løpet av de neste 14 dagene). Det er så lenge siden vi har hatt det, kanskje det blir kålrulletter også etter hvert :o). Kjenner at matlysten er på plass igjen, heldig vis, den har nå vært fraværende en god stund.
 
Ha en fortsatt flott søndag, nå begynte det å regne også!!!

Ingen kommentarer: