26. jul. 2010

ENDELIG HAR ALT GARNET KOMMET :O)



Hei igjen.


Så har jeg endelig fått det bestilte garnet. Det ble hele 155 nøster. Har store planer for høsten og vinteren.:o). Har masse ideer og ikke å forglemme de kommende bestillinger.....




I dag har jeg vært på møte hos NAV, heldigvis gikk det bra. I morgen er det Friskvern igjen, gleder meg til å komme skikkelig igang igjen. Onsdag er det først Friskværn så til legen og tannlegen. Deilig å få det gjort på samme dag. Torsdag blir det nok søta bror igjen og på fredag Friskvern Det er godt man har noe å sysle med.

Ny bukse ferdig, denne ønsker Marita til Mikael. Det er godt noe faller ordentlig i smak :o), men denne er jo kjempeflott egentlig.
Nå når denne er ferdig begynner jeg på en som er på bestilling. Har forresten 4 til som også er på bestilling, så får satse på å lage 4 denne uken, regner med 3 i og med at vi skal til utlandet :).


Nå skal jeg pakke sekken, lade batteriene på MP3 spilleren og begynne på buksen.


Ha en kjempeuke, håper været blir bedre etter hvert.




Ingen kommentarer: