15. jul. 2010

Endringer i planene

Hei igjen.

Sannelig har ikke mannen endret planene for den nye platting/terrassen på forsiden av huset. Han er så lei av å hente inn og ta ut stolen sin. Nå skal det bli tak over så vi slipper å ta inn alt når det regner. Dette blir spennende for har ønsket meg det lenge. Da det blir gjort er jeg sannelig ikke sikker på, men når han snakker mye om det skjer det nok snart.

I går fikk jeg mange avleggere av vår nabo til hagen. Fikk ikke plantet de i gårfor vi fikk besøk. Måtte da vente til i dag, var sannelig uheldig med været. Nå er plantene på plass og jeg er kliss våt. Det var to sorter tuer og mange liljer. Fikk laget tre steder bak i hagen, de er ferdig blomstret så nå er det bare å glede seg til neste år.

Er snart ferdig med det første benet på ny monsterbukse, lageret begynner nå å ta seg opp. Vil ha mange ferdig før sesongen begynner.

Skal lage knetøfler og votter i sett med museansikt på og de vanlige tovede tøflene. Regner med at det i år også blir kaldt. Har forresten også fått tak i et mønster til babybody, den er kjempefin. Skal etter hvert prøve meg på en slik. Hjelmeluer til barn er jo også meget fornuftig, ser de har flere typer på Drops, så planen er å lage noen av de også.

Det er så herlig å ha planene i orden, men er sikker på at det dukker opp flere før alt er på plass.

Når jeg titter ut fra vinterhagen ser det sannelig ut som om det er høsten. Regn, tåke og blåst lurer egentlig på når sommeren kommer. Vil så gjerne sitte ute på terrassen, skue utover fjorden, grille og kose oss med gode venner. Har ikke vært en kveld/natt som vi ikke har måttet bruke pledd over oss, tragisk :(.


Middagen kaller! (det blir nok jeg som må lage den i dag).





 

Ingen kommentarer: