9. jul. 2010

Hageplanlegging

I og med at jeg ikke har begynt med plantene på sjøsiden vil jeg vise noen bilder før jeg setter i gang denne helgen. Det er masse å ta tak i men det skal bli fint når jeg er ferdig.

Vi har jo en naturtomt med mange hyller i fjellet.  Det er mye vind her bak så store planter vil jeg ikke ha. Tror jeg skal ha små stauder og vide tuer.

Martin og Marita har jo vært her med en tomatplante og flere agurkplanter. Ser at det kommer tomater allerede.
 Vi har også jordbær som snart er modne. Agurkene er akkurat plantet, spent på resultatet da de legger seg nedover fjellet i full prakt:o).

I år er det dessverre ikke så mange blåbær i denne tuen midt i bedet vårt. Men det er nok å ta av utenfor gjerdet :)

 
 Her kommer et lite utvalg av min jobb i dag, regner med at solen gjør meg rød selv om solkremen er på.





Nå får jeg sette igang, forresten her kommer et bilde av buksen til Mathias. Håper han blir glad da den er helt ferdig med Mickey Mouse i stompen.



Ha en fantastisk fredag, og takk for at du tittet innom.

Sunny




Ingen kommentarer: