8. jul. 2010

Ny bukse ferdig

Ny bukse ferdig for brodering. Rart jeg ikke blir lei av å strikke disse buksene, men synes fortsatt det er kjempekult.
Denne er nå på vei til ny bruker, håper den passer og at barnet blir god og varm i vinter.

Har snart ferdig den jeg lager til Mathias også, har delt til benene ikveld. Har ikke fått strikket så mye i dag. Jorunn og jeg vasket hennes salongtepper utpå terrassen vår. Brukte flekkfjerning  og rensemiddel, vasket med kost som man setter på slangen. Skylte det godt, vi brukte høytrykkspyler til det. De ble skikkelig fine, akkurat hentet de inn for det skulle bli regn i morgen. Nå hører jeg det regner på taket faktisk, værvarslet var for en gang skyld korrekt. Kl. er nå 7 minutter før midnatt og da er det jo i morgen. ;o).

Da vi var ferdig med det fikk jeg melding fra Marita om at de var på vei hit. Marita kjørte bil og Martin skulle sykle. Sannelig orket han det, super flink er han. Vi koste oss skikkelig med middag og jordbær fra LIER. Litt sure var de faktisk, så de vi fikk i går fra SVELVIK var søtere og bedre :O). Men norske jordbær er nå engang herlig uansett.

Sitter her og tenker over om jeg har vannet med slange i år. Faktisk har jeg bare vært nødt til det en gang. Vi har vanning hver ons. og lør. det har passet slik at det har regnet de dagene, merkelig.....

God natt og ha en flott torsdag videre.

 




Ingen kommentarer: