3. jul. 2010

Overskyet morgen !

I går satte jeg vekkeklokken på 6.30. Det er så herlig å stå opp tidlig. I dag er det overskyet, men det er godt å bare sitte her med strikketøyet å drikke kaffe. Kråkene med sine unger skriker og laget et forferdelig liv utenfor, men det er så koselig å følge med på dem.

Nå er kl. snart 08.30 og solen begynner som smått å titte igjennom Håper vi får en fin solfylt dag.

 Har vært en tur i hagen, så i dag er det nok flere blomster som springer ut. Rosen jeg tok bilde av i går ser slik ut nå. Det er nesten som om man ser det vokser.

 Tror jeg har en fantastisk blomsterjord til plantene våre. De bare vokser og vokser. Gleder meg til Hortensiaen står i full blomst. Du ser vel at det er mange knupper, kanskje jeg må få støttet den opp litt så den ikke knekker av tyngden til blomstene.

Sitter og titter på finn.no hver dag for er ute etter kurvmøbler. Det jeg finner er selvfølgelig langt unna, men det dukker kanskje opp noe etter hvert. 


Naboene er nå ferdig med malingen av den nye overbygde terrassen. I dag får de tilkjørt det nye gressteppet. Skal si det har blitt koselig der inne. Var der en liten tur i går kveld. Flott stemning, mange stearinlys og maritim pynt rundt omkring. Hun fikk noen fugler av meg til å henge på veggen, det passer sikkert kjempebra i deres lille hule. Ja liten og liten den er faktisk på 16 kvm.

Det blir jo ikke ny terrasse på meg i år så jeg får vente til neste år. Vi har jo store terrasser på sjøsiden, tror det er oppimot 70 kvm. så jeg kan ikke klage. Den nye er ferdig planlagt, gleder meg til den blir ferdig. Light Bulb.

Når det gjelder strikking er jeg snart ferdig med to bukser til. En skal leveres i dag, den mangler bare vrangborden på ett ben. Den andre mangeler ett helt ben. Så her går det unna egentlig.

Dagen i dag skal jeg benytte til å kose meg og skifte parabolhode. Har HD boks, men jeg har bare mekket med koblingen for å få inn signal. I og med at jeg ikke har skiftet hode får vi hele tiden beskjed om å sjekke signalene. Det er nå så irriterende at jeg klatrer opp og fikser det i løpet av dagen. Håper jeg finner igjen signalene ;o).

Nei nå har jeg sittet lenge nok bak PC`n på tide å fortsette med gjøremålene mine.


Ha en fortsatt flott helg.




MIRRA






Ingen kommentarer: