3. jul. 2010

ROSER

Sannelig har rosen kommet i full blomst i løpet av dagen i dag. Vakkert med roser, har aldri vært tilhenger av roser, men der har jeg endret syn faktisk.



 Hva denne rosen heter vet jeg ikke, tidligere eier har plantet den. Det er sikkert ikke så vanskelig å få sjekket det heller egentlig.

 

Parabolhodet er på plass, signalene er her fortsatt, kan det egentlig bli bedreEr i kveld bedt til naboene på grillmat, må nok bli hjemme. Har fortsatt magetrøbbel, er sulten og orker ikke se de sitter og koser seg med masse god mat. De skal si fra når de har spist ferdig, får vel ta meg en liten tur over jeg også.

Nå har jeg festet trådene på tre av buksene, den fjerde er snart ferdig strikket. Så skal de videre til datter`n for brodering av monstere og andre motiv. Vi deler på jobben, hun er mye flinkere enn meg til å brodere :o).
 .
Været her har vært meget spesielt i dag. Lommert, overskyet, litt yr og 10 min. regn, solen har faktisk også vært endel fremme.




                      MIRRA

 

Ingen kommentarer: