2. jul. 2010

SÅ ER DET FREDA`N IGJEN

Hei igjen.

Så virker det som om sommeren titter en tur innom :O). Det er jo bare så herlig selv om det er varmt og man svetter litt. Ja litt er vel ikke tilfelle for mitt vedkommende. Trimmer som bare det om dagen, skal si det var virkelig hett i går.
SweatyTror det tok nærmere 25 min før jeg sluttet å svette.

Ellers så har jeg rotet litt om dagen, en bukse tl bestilling har jeg laget for liten. En annen har jeg klart å lage benene under hoftene, det så skikkelig rart ut. Men nå er den rekt opp og er nesten ferdig med den igjen. 

Buksen jeg lagde for liten får selges til en annen, det er det minste problemet. Jeg er nå iferd med å strikke en ny, kommet til benene. Er så glad for at jeg må ta buss og tog til trimmen, får strikket utrolig mye på de turene.


Sitter og ser at tåken har forsvunnet, solen er oppe og jeg har faktisk lyst på en dukkert. Hadde ikke det vært deilig, jo faktisk.

Tok noen bilder når jeg hentet avisen i dag tidlig, blomstene er så nydelige. Gleder meg til denne viser sin hele prakt.


 Nå skal jeg sette meg ned i solen og strikke litt. Det er så deilig å ikke ha store planer for dagen.


God helg til alle som titter innom.







Ingen kommentarer: