18. jul. 2010

Søndags kveld

Det ble ikke båttur på oss i dag. De fikk ikke levert hunden før ved 13 tiden, hva skjer da jo da blåste det selvfølgelig for mye. Men det kommer vel andre dager vi kan reise på båttur. 

Nå er trimbaggen pakket, matpakken laget og alt er i orden for trim i morgen. MP3 spilleren ligger til lading for må jo ha musikk på ørene, da går tiden så fort.
Dagen i dag har gått i strikking, avslapping og masse kos. Var hos naboene på boller og kaffe midt på dagen. Trakk etterhvert hjem for å rydde og kose oss videre. Så kom Marita og guttene, det var kjempekoselig. Det er så godt å kunne nyte dagene, trenger ikke reise på ferie jeg nei, det er sikkert.

Avslutter i dag med stoltheten min :o). 


Her ligger redskapen klar til luking etter trimmen i morgen :o). Ugresset kommer fort gitt, en uke så er det på plass igjen.
Det var faktisk Iris jeg fikk avleggere av her om dagen. De er jo så vakre, merkelig at jeg aldri har hatt slike før.

Ha en fantastisk kommende uke :o)

Her er gjøremålene mine.  :o)

Bench PressTreadmillFamily 2
Knitting

Ingen kommentarer: