1. aug. 2010

ENDELIG, FUNNET

Endelig har vi funnet EN BUTIKK som selger parfymen min.
Har spurt i mange forretninger, på flyplasser og båter, men nei da de fører den ikke lenger. 
Marita fant en forhandler til meg på nettet, skal si jeg jublet.

https://www.blush.no.

Ralph Lauren-POLO SPORT WOMAN - EAU DE TOILETTE FOR HENNE 50ml  skal i morgen bestilles, det er helt 100 % sikkert.


Vi har akkurat spist middag så nå har jeg kvelden fri. Får vel fortsette  med strikkingen., Er kommet til munnen på stompen, satser på å få ferdig alt bortsett fra det siste benett i kveld. Siste benet tar jeg i morgen kveld. Vil starte på en ny i morgen tidlig,
det er så greit å strikke frem til benene på bussturene. Bruker da rundpinne, er redd for å miste pinnene på bussen......fort gjort.















 Den jeg strikker nå blir lik denne :o)







Ha en flott kommende uke :o).





 

Ingen kommentarer: