17. aug. 2010

FISK

Så er frysern full igjen. Har passet barnebarna mens Marita og Martin var på fjorden :o). De hadde med seg ca. 50 fisk til oss, sei, hvitting og sild. Så i morgen blir det fersk fisk til middag. Skal si jeg gleder meg.

Fikk prøvd genseren, litt stor og god, men de vill ha den selv ;o).
Buksen er jeg ikke helt ferdig med, ligger litt etter skjema. Den skulle vært ferdig i går, men det kom noe i veien for meg. I dag har jeg ikke fått strikket i det hele tatt. Naboen skulle også til Asker så fikk sitte på med henne. Vi dro ikke før ved 10 tiden og var hjemme igjen ved 14.tiden. Så kom Mathias og Mikael, da blir det ikke strikking på meg. Prøver å være med dem 100% for tiden går jo så fort.

På trimmen i dag har jeg vært skikkelig aktiv, hadde høy hestehale med flette. Når jeg var ferdig med trimmen etter 1,5 intens trening var faktisk hele fletten kliss våt. Da må man si man har vært skikkelig aktiv :o). Føles som om jeg har fått juling, blir vel enda værre i morgen regner jeg med.....


Nå er fisken ferdig renset, får hjelpe mannen med å plassere det i poser og i frysern.

Ha en fin dag i morgen.

KLEM MIRRA


Ingen kommentarer: