11. aug. 2010

FLOTT KVELD ETTER EN REGNFULL DAG

Måtte bare innom for å vise hvor herlig det er ute nå :o).
 Det sluttet plutselig å regne, solen kom frem for første gang i dag. Var da ikke sen med å få vekk strykebrettet og klærne. Arnfinn stakk en tur til naboene mens jeg satte meg ute i bakhagen. Utsikten er bare helt nydelig, og den stemningen da ....fugler som kvitrer, en båt som høres i det fjerne Put put put............ HERLIG! Skal si jeg er glad for at jeg får oppleve slike herlige kvelder her i livet :o).



MIRRA

2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Naturen er vel alltid det vakreste når alt kommer til alt. (bortsett fra mennesker da.. :).....) Takk for all jobben du gjorde med å skrive inn oppskrift på den ullbuksa til meg!! Tenker på å ha det til et større barn, men skal nok klare å regne ut et antall flere masker :)

Ulla-Bella sa...

Det ser så vakkert ut der:)