11. aug. 2010

FRUKT KIKK

I går fikk jeg rett og slett fruktkikk. Dro til butikken, handlet masse frukt. Det ble druer, røde og gule plommer, epler, nektariner og pærer. Kuttet ut middagen for frukt skulle jeg ha det var sikkert. I samme slengen som vi var på butikken kjøpte jeg med meg 4 kartonger appelsin juice med fruktkjøtt. Koste meg skikkelig helt til jeg kjente magen reagerte. 


Har atopisk eksem, benene begynte å klø og utslettene kom sigende på. Magen klarte ikke sjokket, skal si jeg var syk i natt. I og med at jeg var så dum fikk jeg ikke reist på trimmen i dag. Men skal si det smakte godt, tenkte at det er sikkert noen vitaminer jeg trenger siden jeg var helt fokusert på frukt.


I dag er jeg heldig vis bedre, har ikke spist frukt får skjerpe meg. I dag ble det en skikkelig fornuftig frokost, så langt!!!!:).


Satte igang med strikking av genser i går, bolen er ferdig og den ene armen er så godt som ferdig den også. Tror den blir fin, skal også lage en bukse, votter, sokker og lue så det blir et godt og varmt antrekk til vinteren.



Her er RONALD
Den er kjempetung, inneholder 2 kg. ris og masse vatt. Lagde den tor 3 år siden, men nå har den hatt plass i skapet. På tide å få den på plass igjen på gjestesengen. Synes den er så koselig, barnebarna ar lekt med den mang en gang :o)


Vi ble forresten invitert av min venninde Astrid på hyttetur til helgen. Har veldig lyst å reise til Røros, men vi har egentlig lovet oss bort til Jorunns førselsdagsselskap. Hun fyller 50 år, spurte Arnfinn om det var greit at jeg reiste til Røros, har ikke fått svar enda. Kanskje litt kipt å bare la vær å møte opp egentlig. Det får kanskje bli en annen gang.


Her regner og blåser det skikkelig i dag, godt man kan holde seg inne. Det blåser så mye at klestativet mitt har blåst opp på bordet, ja det var heldigvis uten klær. Nå skal jeg sette igang med hovedrengjøring av kjøkkenet, passer bra i dag. 


Stryking står også for tur, kanskje jeg orker det også i løpet av dagen, vi får se hvor sliten jeg blir.

Avslutter i dag med et ønske om bedre vær.



Ha en god onsdag videre



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Ronald var flott han, og fortjener en plass fremme. Her er også innevær i dag.