12. aug. 2010

GENSER PÅ GANG


Det går fremover med genseren jeg strikker. Nå skal jeg begynne med raglanfellingen, har ikke helt bestemt meg for fargen øverst, men det kommer vel da jeg legger frem alternativene.


Er nå helt ferdig med vask, støvtørking og klesvasken for denne gang. Det er nå VELDIG ryddig her hos oss. Måtte snu på vei til trimmen i dag tidlig, følte meg plutselig så veldig svimmel og ekkel. Heldigvis gikk det over i løpet av noen timer. Når slik skjer tør jeg ikke dra på den harde trimmen, tre timers reise tur retur og 1,5t. hard trim. Jeg er for glad i livet til det, he he.


Har nå flyttet tomatplanten så den får litt mer luft, det er snart 20 tomater på den, ikke værst egentlig, der er fortsatt blomster så det kommer kanskje flere.


Det blir ikke tur til Røros på meg denne gangen, Jorunn ble fornærmet. Hun mente at det var 364 andre dager å dra på hyttetur enn den dagen hun fyller 50 ,det er jo sant nok :o).
Det blir da middag på en restaurant i Svelvik, så fortsetter festen hjemme hos dem. Gleder meg for det blir den første gangen jeg er ute i byen her siden vi flyttet hit for, ja det er vel snart 5 år siden
Det er jo en liten by, så regner med at alle kjenner alle. Det er vel ca. 5000 som bor i Svelvik kommune.

 
Nå nærmer helgen seg med stormskritt, tiden raser fortere når man blir gammel................ (det virker slik)

MIRRA

Ingen kommentarer: