13. aug. 2010

GENSEREN FERDIG

Så er en genser ferdig. Ble veldig fornøyd, vet ikke helt om den passer til en 3 åring, men da går den for salg.


Skal nå begynne med bukse, votter, sokker slik at det blir ett sett.


I dag har det regnet og tordnet her hos oss, det har vært blåst og helt umulig å bevege seg ute. Når jeg hentet avisen vrengte paraplyen seg, skulle nok tatt regnfrakken :o).


Nå har alt endret seg, sola skinner det er +25 på gradestokken, dette er herlig dere.


Skal nå fikse meg til kvelden, det kommer sikkert noen innom snart. I morgen skal vi jo til Svelvik, så må vel prioritere litt prøving av klær, de jeg har sett på er for store (jippi). Har et olaskjørt det kan jeg lett fikse på symaskinen, det blir vel det jeg velger regner jeg med. Gleder meg til å gå ut denne gangen, kan ikke si jeg er vant til å gå ut nei, he he.


Da vi var på butikken for å handle fødselsdagsgave spanderte vi på oss middag ute, det er godt å slippe matlaging i dag. 


I går snakket jeg om tomatplanten vår, nå er det brukket. Skulle nok ikke ha flyttet den. Skal ta en titt etterpå, har ikke hatt lyst enda. Er redd for at den er den grenen med flest tomater på. Men men da tar vi de bare inn så de kan modnes der. Men jeg vil nok bli litt trist :(.

I dag vil jeg dele et kunstykke med dere, dette er vakkert :o)
http://www.h-art.nu/




Håper alle får en fantastisk helg og at været blir bra :o)




MIRRA

Ingen kommentarer: