24. aug. 2010

Hei igjen.

Glemte å legge ved bildene av den nydelige blomsten (Flittige Lise) som vi fikk i går. Fikk den som takk for hjelpen med flyttingen i helgen.
 Passet jo også barnebarna i helgen. Fortalte Marita at jeg ønsket meg en skikkelig stor og god kosedress i julegave. Marita kjøpte en til meg med en gang, sannelig fikk jeg den før jul. Sitter nå i vinterhagen iført dressen. Den var sannelig herlig, kan anbefales :o)


Denne herlige ildtoppen fikk vi sist vi hadde barna. Nydelig, den  plassert jeg med en gang på kjøkkenbenken. Får en sånn herlig følelse inni meg når jeg får blomster, føler meg virkelig verdsatt :o)

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Alltid hyggelig å få slike gaver:) Ser du har fått deg en slik populær kosedress. Salget av dem har visst tatt helt av i år:)

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for trivelig hilsen fra deg. Ser du er en racer med strikkepinnene. Mye fint du lager.