28. aug. 2010

HELGEKOS

Nå er Mikael hentet, jeg er fortsatt syk, men det er bedring på gang kjenner jeg. Det har vært skikkelig koselig med Mikael, er nok en fordel å ha en av guttene av gangen, da får man gitt hele oppmerksomheten sin :o). Han er utrolig stille og snill, koser masse og det setter jeg utrolig pris på.

Han er jo to år nå, spennende å spørre hva alt heter. Det går i ett sett, han spør ikke hva er dette men "hva heter han". Husker godt Mathias også spurte om alt men han sa alltid "hva er det", he he.

Martin og Mathias kom for å hente Mikael. De spiste middag her før de reiste hjem. På vei hit ba Mathias om laks til middag, det er så herlig å ha barnebarn som elsker all mat, til og med fisk :o)


I og med at jeg har vært syk i flere dager har det gått trått med strikkingen, men er nå ferdig med buksen som passer til genseren. Nå er jeg igang med to brune/lyseblå  som er til to brødre. Regner medå ha de ferdige i morgen. Skal så lage to i lilla og rosa. Fikk akkurat bestilling på to gensere til to av buksene jeg allerede har solgt. Herlig!



Blir jeg sittene her alene i kveld (mannen ligger syk i senga, omgangssyke) skal jeg forsøke meg på et par pulsvanter til meg selv. Har funnet frem garn, må lage litt til meg selv iblandt også. Har vel egentlig bestemt meg for en herlig hals også, får se hva jeg rekker. For en gang skyld har jeg ikke alt garnet, må jo stemme med innfargningen.


Etter at vi passet Mikael denne gangen fikk vi en herlig Orkide, noe jeg også setter utrolig pris på. Herlig :o)


Nå begynner det å tordne her så det er vel på tide å slå av pc og tv, fyre opp stearinlysene, lage seg en stor god kopp kaffe med litt sjokolade i og bare kose seg.

Nyd helgen videre det skal jeg :o)

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Morro at bestillingene ruller inn:) Håper du har hatt en god helg:)