6. aug. 2010

ROTEHUE DET ER MEG :o)

To helt ferdige og en halvferdig bukser så langt denne uken . Har dessverre ikke fått strikket noe i dag. Som jeg skrev i tittelen er jeg en skikkelig rotekopp.(Blir bare værre og værre) Har i hele dag lett etter noen av papirene våre,skulle arkivere, men de er rett og slett forlagt av meg (hvem andre) he he.

Denne helg er det Svelvikdagene, skal ta meg en tur dit i løpet av helgen. Det blir nok sammen med datter`n og barna :o). Ellers i helgen blir det avslapping, vindusvask og strikking regner jeg med. 

Blir det opphold skal jeg på søndag male nordveggen ett strøk, det trengs. Var på terrassen til naboen, fikk da se at det trengs sårt et strøk til. Kan jo selvfølgelig male til uken etter trimmen, får se hvordan formen er denne helgen.Det er jo godt å bli ferdig med slike ting som henger oven en.

Nå tar jeg meg en velfortjent pause, frukt suppen er i koppen. Kjøpte flere slag når vi var i Sverige (Rett i koppen). Denne jeg lagde nå smakte fortreffelig, skal nok kjøpe flere av disse.

Var smart når jeg lette i papirene, tok alt som skulle makuleres til side, fjernet stifter og gjorde det klart til makkulering. Det går ganske sent så fant frem en diger kurv som alt ligger klart i.

Nå ringer det på døren, vi får besøk :o), spent på av hvem.


Ha en fortreffelig helg alle sammen.






 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

God helg til deg også:)