1. aug. 2010

RYDDING

Så er det igjen søndag. Denne morgenen har jeg ryddet litt i skapene våre. Fant mye fint som nå skal frem i lyset. Det er jo litt dumt å ha slike flotte gjenstander stående innelåst i et skap :).


Når det gjelder strikking er jeg i gang med den fjerde og siste av første bestilling. Har så tre til som er bestilt, men de skal ikke leveres før i september. Når jeg har ferdig med disse tre skal jeg strikke noen tøfler tror jeg. Mine er utslitt så det er kanskje på tide å ha de klare til kalde kvelder.

Arnfinn skal jo snart opereres så da blir det noen dager alene. Regner med at jeg sitter pal med strikketøyet etter trimmen. Må jo selvfølgelig besøke han også, spørs hvor lenge han blir der. Skal jo også lage to tovede dresser til guttene før vinteren. Vi får finne ut hvilke farger de skal ha i år så alt er klart for strikking.



I går fikk vi besøk av Marita og guttene. De koste seg som vanlig, nå var det jo lørdag å da ble det lørdags godteri etter en god middag. De reiste hjem ved 8-9 tiden, da var guttene ganske trette. I dag skal de på hyttetur til Tyrifjorden, håper været holder seg fint, her skinner sola.
Marita er på jobb, hun fikk med seg buksen for hun broderte den ferdig her. Så er det vask og forsendelse som står for tur i morgen.

Vi ble bedt til naboene i går kveld etter at de var dratt, men jeg sovnet på sofaen. Våknet i dag tidlig kl halv 8, stiv og støl, Arnfinn fikk ikke vekket meg :). (mot normalt..........)

Denne uken blir det friskvern ma,ti og to. Gleder meg til det og at tågene snart igjen kjører som normalt. Det blir lett forsinkelser, men når man vet det før man reiser gjør det ikke meg noe. Rekker jeg neste buss ser jeg på det som bonus.

Ha en flott søndag videre



Ingen kommentarer: