19. aug. 2010

SKUVESENG


Da har jeg fått skuveseng av Eli naboen vår. Hun skulle kaste den, men de ble enige om at det sikkert var noen som ville ha den. Jeg takket ikke nei.


Gleder meg til å sette igang med oppussingen. Den skal vaskes, grunnes, males og dekoreres. Har begynt å tegne en mal allerede.
Sengen skal males i to gråfarger og motivene blir Mickey Mouse.

Skal ikke begynne med det før til neste uke, har så mye strikking på gang :o).

I dag våknet jeg med skikkelig hodeværk, sår hals, feber og ingen stemme. Måtte melde avbud på trimmen, får heller holde meg inne under teppet på sofaen. I dag er det jeg som får oppvartning, det skal bli herlig :o). Godt jeg har en god, omtenksom og varm mann.


Buksen er snart ferdig, har bare et halvt ben igjen. Så er det å starte med to bestillinger som det haster med. Regner med at de er i posten på mandag. 

I morgen blir det Sverige, håper ikke det blir vind som i natt. Vi reiser med Color Line, Sandefjord-Strømstad.

Se bare her hvordan det kan være






 Sto opp ved 6 tiden i dag tidlig, det er så deilig å ha masse tid til mine gjøremål. Nå kan jeg med god samvittighet sitte med strikketøyet mitt.Ha en forsatt god dag der ute :o)

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så heldig du har vært da! Gleder meg til å se den etterhvert. God tur til Sverige i morgen. Lenge siden vi har reist Sandefjord/Strømstad, for det er liksom lettere å kjøre bil, 40 min.