3. aug. 2010

TRIM IGJEN

Trimmen for i dag er gjennomført. Alle sier at man blir så aktiv og får såååååååå mye energi etterpå, det er faktisk tvert om for meg. 
Men det er skikkelig herlig å være på vei hjem igjen etterpå. Marita ba meg ikke ta i så hardt i dag for skal ta tre dager på rappen denne uken. Tror nok det er lurt, vil jo gjerne kunne gjennomføre dette programmet mitt :o).
I dag var det mange der, godt så jeg ikke føler meg så alene he he. Sist uke var vi bare to og tre, folk har vel hatt ferie regner jeg med.

Bommet på bussen i dag igjen, men fikk strikket en bukse halvferdig på reiseruten. Får se det som bonus, ellers så blir jeg så forbannet at de ikke kan korrespondere når de vet det er buss for tog. Det er ikke snakk om mer enn 2-3 min. Ventetiden på neste buss er da 57 min.
Solen skinner, jeg sitter å koser meg i vinterhagen. Båtene tøffer forbi både store og små. Godt vi har funnet denne plassen gitt.

I morgen skal jeg innom polet, trenger en vinkasse til å male på, en slik til pappvin. Gleder meg til å tegne og male litt igjen. Lenge siden sist, det er godt med litt variasjon i hverdagen.

Nå er det middagstid fårikål skal smake godt, lagde en dobbel posjon i går, den er jo alltid mye bedre den andre dagen :).

Ingen kommentarer: